...

4 comments:

Nadja said...

'Summertime...'

A lazy... I mean, a crazy monday afternoon at the warm old attic...

If you ever wondered how 40 kilo looks like on a nightstand, now you know...
Haha... shit... 40... I worked too much...
That's even skinnier than on my first self portraits.

But, whatever, you love me anyway, right!?
Like, for my warm personality...
:-p

See you, dear people!
I must go eat now, urgently! :-p

Jan Somers said...

Intens beeld! Sterke pose. Ik ga je eens als model moeten vragen.

Nadja said...


Dat hebben er al veel geprobeerd, Jan, zonder succes, ik poseer alleen voor mezelf!
De reden: Ik wil al die lelijke foto's niet op een ander zijn harde schijf!
Wat je op de blogs ziet is natuurlijk streng geselecteerd.
Enne... ik heb al zeer veel geoefend met mezelf...
Ik ben ervan overtuigd dat er ik beter ben in foto's van mezelf maken dan een ander!
Haha... Sorry!

Ik kan zelfs voor mijn eigen camera amper een normale kop trekken trouwens...
Ben mijn hele leven lang gaan lopen als er een camera in de buurt kwam...

Maar bedankt, Jan, lief, en ik ben natuurlijk wel geflatteerd.
:-))

XXX

Jan Somers said...

:-)